Moderna Kompetenser

we make your work day easier and more fun. 

Oskar

Oskar Andermo startade sin karriär när han arbetade extra vid sin fars restaurang vid 16 års ålder. Han studerade hospitality management i Schweiz och Australien. Efter universitetet började han arbeta med försäljning i hotellkedjor som Accor, Choice Hotels och Starwood. 2009 startade han HelmsBriscoe, världens största bokningsbolag, kontor i Mellanöstern som deras Regional Vice President.

Oskar har en passion för att lära sig,  och 2013 började han arbeta som konsult både i Dubai och Sverige med utveckling av ledarskap och säljteam. Han är certifierad i mental träning, NLP, coaching och positiv psykologi.

Kontakta mig på

oskar@modernakompetenser.se

 

Book your 15 minute Free consultation

Book Your Appointment

augusti 2019
mån tis ons tor fre
29303112
56789
1213141516
1920212223
2627282930

Vi Jobbar Bland Annat Med

Testimonials

Kursen var jättebra och jag hade 2 fantastiska dagar! Mina förväntningar på kursen var väldigt höga liksom på Pelle som kursledare och han var riktigt bra! Väldigt trött i huvudet men fylld av energi, och att testa de saker jag valt ut.

``Att leda utan att vara chef” Deltagare

Stort tack. Det har varit bra, nyttigt, trevligt och inspirerande.

Nadja Schmidt Försäljningschef Elite Stadshotellet Västerås

Vi på JB Travel anlitade Yvonne på Moderna Kompetenser för att bättre förstå, och komma igång med Social Selling på LinkedIn. Yvonne berättade på ett inspirerande och personligt sätt om sin resa in i Social Selling-världen och vilka möjligheter det öppnat, Vi fick handfasta och bra tips som gjorde att flera kom över tröskeln och startade upp redan under mötet. Roligt och en mycket bra investering!

Elisabeths Björkman CEO JB Travel