Ha bättre säljmöten genom att faktiskt förstå



Hur ofta är du helt utan konkurrens när du ska skriva ett förslag till en kund? Om du gissar, hur mycket sticker du ut gentemot dina kollegor i branschen när du möter kunden? Hur bra är du på att verkligen ta reda på kundens köpkriterier, det som verkligen betyder något?

Kursens syfte är att du ska kunna samtala med kunden och samtidigt visa att du förstår vad kunden vill skapa för värde samt vilka köpkriterier som verkligen är viktiga för kunden.

LADDA NER ALLT OM AKTIVA KUNDMÖTEN

Stilla din nyfikenhet och boka in en tid för ett möte MED OSS

KONTAKTA OSS NU

ELLER RING: 0761-85 38 83

VI JOBBAR BLAND ANNAT MED:

Travel_group
pwcc
Nordic Choice Hotels
Birka Cruises
elitehotels
Sweedbank
lansfast
agila                     
foretags-universitet

Prenumerera på nyheter från oss

Du får det viktigaste från Moderna Kompetenser. Ingen spam, inget skräp.